9 Ocak 2011 Pazar

Artı Eksi

Seni ne zamandır tanıyorum
Hangi zamansız zamanlardan
Ne zaman başlattık zamanı seninle
Zaman yoktu biz vardık
Şimdi zaman var ama biz yokuz sanki...
Tanımak var da
Unutmak yok mu, zamanda
Daha az sevmek mesela
Hergeçen anda daha da az
Azar azar sevip
Çoğul çoğul unutmak
Ansızın tutulan ay gibi...
Sevmenin ışığı,
Unutmanın karanlığında kaybolsa
En uzun geceyi yaşar gibi unutsak
Belki de
Gecenin gece olduğunu bile unuturduk.
O zaman...
Biz ne vakit zamansız zamanlardan çıkıp
Zamanın esiri olduk...
Zaman yokken hayat bizsiz olamazdı
Şimdi zaman var
Zamanı ifade etme mecburiyetide cabası...
Ya zaman beni sen,
Ya da seni ben geçiyor artık...
Bazen şaşırıp
Sen benden, ben senden geçer gibi
Görünse de...
Bilmelisin ki önceleri zaman yoktu
Kolay değil
Bilmediğin birşeyi çabucak öğrenmek
Ben yalnızca sensizliği değil
Geçmeyen zamanıda öğreniyorum
Tarihi, yazıyla başlatanlar halt etmiş
Tarih Aşkla başlamış
Aşktan öncesi ve Aşktan sonrası diye
Aşkın öncesi bir muamma
Ama aşkın sonrası tam bir işkence
Zaman eklendikçe birbirine
Sanırsın ki;
Herşey eskisi gibi olabilecek
İnanın bana zamanı hesaplamak kadar
Büyük bir acı yok...
Ya hergeçen an için artı atıyorsun
Ya da toprağa yaklaştıkça eksi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder